Hebt u een Yahoo e-mailaccount?
Zo ja dan ontvangt u, wegens verstrengde regelgeving van Yahoo, van ons geen mails meer.
Verschillende abonnees met een Yahoo-account stelden ons ook vragen. Die we beantwoordden, maar ons antwoord komt niet aan en aan ons teruggestuurd met de melding onbestelbaar
We bekijken met onze webontwikkelaar hoe we dit probleem eventueel kunnen oplossen.
Maar eigenlijk is dit een probleem dat door mailprovider Yahoo wordt gecreëerd.
Waar gaat het naartoe als elke mailprovider zijn eigen restricties begint op te stellen zodat je de eigen klanten niet meer kan bereiken?
Klanten die nochtans duidelijk toegestemd hebben tot online contact.
De grote maatschappelijke trend zet zich online voort. Meer restricties allemaal onder het mom van controle, veiligheid en ‘vigilance’ …
Yahoo past voorlopig de strengste restricties toe.
Tot zolang er geen oplossing is, ligt het buiten onze mogelijkheden (force majeure) om klanten met een yahoo-adres te bereiken.
Mvg,
Het Analyse Team
PS: Als u dat nog niet zou gedaan hebben, gelieve ons vertrouwde afzendadres aan uw lijst van betrouwbare afzenders toe te voegen
Heeft u een vraag?
Aarzel zeker niet om ons te contacteren of neem een kijkje in onze Veelgestelde vragen.
Contact